سیدعلی و فاطمه ساداتسیدعلی و فاطمه سادات، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
یکی شدن مامان وبابایکی شدن مامان وبابا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

فرشته های آسمانی که زمینی شدند

بدون عنوان

1393/10/22 22:38
نویسنده : مامانی
161 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشملای من حالتون چطوره البته که میدونم حالتون خوبه چون از شلوغ کردناتون تو شکمم میفهمم ایشالا که تا روز زایمان همیشه اینجوری شلوغ کنین.خب فردا به امید خدا وارد هفته                    میشیم فقط                  هفته دیگه مونده تا منو بابایی بتونیم بغلتون کنیم وای که وقتی فکرشو میکنم از خوشحالی گریه ام میگیره پس قرارمون هفته سی وهفتم  حالا میخوام براتون حرفای خوش خوش بزنم دیروز بابابایتون رفتیم و چیزای خوشگل خوشگل براتون گرفتیم ای ناقلاها نمیدونین منظورم چیه؟خب لباس و چیزای دیگه یعنی همون سیسمونی خلاصه یه عالمه خریدیم براتون تختو کمدتونم رفتیم انتخاب کردیم وسفارش دادیم تا سه هفته دیگه میارنش خیلی خوشگله اگه ببینینش کیف میکنین واسه خودتون از خدا میخوام که مواظبتون باشه ومواظب همه نی نی ها باشه خودتونم دعا کنین نفسهای من ایشالا که همواره صحیح وسالم باشین آمین یا رب العالمین                                                  

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

محمد
22 دی 93 23:39
سلام با مطلب جدید "گوشت شترمرغ مفید حال زنان" آپ شدم ... به منم سر بزن. منتظرتونمااااا ....
مامان و بابا
22 دی 93 23:58
سلام مامانی عزیز تبریییییک میگم که نیمه دوم بارداریو طی میکنی ایشالا هم خودت هم نینی هات صحیح و سالم باشین و زووود بغلشون کنین در ضمن جنسیت نی نی ها معلومه؟؟
مامان و بابا
23 دی 93 0:03
واااای چرا امروز داشتم میرفتم امتحان تو مسیر دانشگاه تو ماشین یک حالت تهوعی اومد سراغم نگووووو حالا خدارو شکر که قرصام همراهم بود عزیزم در ضمن شما اسید فولیک چند مصرف میکردی؟؟؟ روزی یه دونه؟؟؟ تازه جنسیت نینی ها معلوم شده؟؟؟؟
مامانی
23 دی 93 22:58
انشالله با شادی و سلامتی نی نی های خوشگلتون رو بغل کنین
مامان مبینا
23 دی 93 23:39
سلام مهربونم بهتری گلم؟ به به مبارکا باشه پس عکسا کو؟ حتما یه پست مفصل واسه سیمونی بذار حتما خیلی جالب میشه راستی نی نیا یکی دخمل ویکی پسمله دیگه؟ فکر کنم غیر همسان باشن درسته؟ مواظب خودت ونی نیا باش عزیزم
مامانی و بابایی دخمل طلا
24 دی 93 15:18
سلام مامانی دو نازگل از بازدیدت ممنون خیلی خوشحال شدم حتما برات دعا میکنم انشالله هردوشون سالم و سلامت دنیا بیان و زیر سایه پدر و مادر مهربونشون بزرگ بشن من خیلی دوقلوها رو دوست دارم مواظب خودت باش بازم به من سر بزن منتظرت هستم
مامان مبینا
24 دی 93 15:30
عاطفه و بهزاد
25 دی 93 8:38
سلام مامان دوقلوهاي ناز ايشالله هميشه سالم و سلامت باشي ني ني ها هم سلامت و شاد دنيا بيان خيال مامانشون راحت بشه الهي آمين